@ skövde

Är just nu i hemstaden Skövde. Började med ett besök hos kära farmor. Hon tyckte jag hade blivit stor sedan i sommras (...?). DÄr var vi (jag & mor + hundarna) i cirkus två timmar innan vi begav oss till mormor och morfar en bit bort. Jag och mor åkte och köpte pizza och bakelser. Vi ska tydligen fira min födelsedag, en månad försent dock.
Fick cirkus 4000 kr av mormor och morfar. Nu sitte rjag här. Med hunden i högsta hugg. Ska... sätta mig i soffan och leka social. Elelr dra upp Dracula ur väskan och läsa lite. Snat läst ut den ju!!11ett
Woho säger jag då.
Sen ska jag läsa klar Watership Down, och paralellt med det ska jag väl läsa lite Lovecraft.
Lovely!

Hahah juste, mormor tycker jag ser ut som prinsessan Madelene... Ska jag ta det som en komplimang eller..?

Kommentarer

Skriv något här:

What's your name?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl:

URL/Din blogg:

Skriv något kul! ♥

Trackback
RSS 2.0