Mot skolan!

Äntligen ska jag börja skolan, eller, skola och skola. Ska läsa några kurser medans jag väntar tills att få söka till gymnasiet igen. Men jag börjar känna mig allt mer normal nu.
Dock läser jag just nu bara två kurser; Historia & Engelska. Ska se om jag kan utöka till fem kurser. Skulle yttligare vilja läsa psykologi, astronomi och foto. (Kanske plockar bort foto, vi får se!).
Hoppas innerligt att jag får läsa psykologi oh astronomi, hade varit kanoners!

Btw, blekte ju mina rötter igår, och jag kan säga er, mitt hår är inte speciellt vackert. Har uppsatt idag för att till viss del få det att se normalt ut. Mina rötter är ljusare än resten av mitt hår, inte så nice.

Kommentarer

Skriv något här:

What's your name?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl:

URL/Din blogg:

Skriv något kul! ♥

Trackback
RSS 2.0