Stackars hår...

Nu förstår jag verkligen vad mitt hår har gått igenom, massor av blekningar, färgningar.
Blivit rött, sedan svart, sedan avfärgar x2 och blekt x2 och sedan allt däremellan.
Saknar verkligen mitt gammla hår, när det var tjockt och fint...
Förstår om du hatar mig hår.
Förlåt.


Detta är nog håret som jag saknar mest, och hade mest, blont med lite färgglada klickar *suck*

Svart, som jag trivdes utomordentligt i, hade dessutom extensions!

Rött, saknar det väldigt väldigt mycker as well...

Helrosa för 4e gången

Blått, var lite små gulligt sådär.

Hellila (mini bild, från bdb, cuz alla sådana där gamla bilder är i min gamla dator...)

Rosa lila, som jag trivdes i fin fint.
Även döda Pepsi på bilden, r.i.p älskling ♥


Rosa lugg (var min standard ungefär) hade även tiger slinga, syns inte så värst bra på bilden....

Jesus, jag blir nästan rädd :c
Bilden är förövrigt från 2006, det var väl rut den tiden jag började färga håret.




Kommentarer

Skriv något här:

What's your name?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl:

URL/Din blogg:

Skriv något kul! ♥

Trackback
RSS 2.0